|
[ Αποστολή αιτήματος Διαμαρτυρίας ή παραπόνου ] Επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail ή στα παρακάτω τηλέφωνα.
Πιστεύουμε και προσπαθούμε καθημερινά να οργανώνουμε όλα τα τμήματα της εταιρείας μας με το καλύτερο τρόπο.
Σε περίπτωση όμως που έχετε να μας επισημάνετε κάποιο θέμα το οποίο θα μπορούσε να βελτιώσει ακόμη περισσότερη την λειτουργία μας ή την ακόμη καλύτερη εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε όπως μας αποστείλετε το μήνυμά σας.
Επίσης σε περίπτωση που θέλετε να εκφράσετε το παράπονό σας για τυχών κακής ποιότητας υπηρεσίες, καθυστερήσεις, λάθος αποστολή προϊόντων, κακή ή ανάρμοστη συμπεριφορά υπαλλήλων της εταιρείας μας, υψηλή (κατά την γνώμη σας) χρέωση υπηρεσιών/πώλησης προϊόντων, κακής ποιότητας ή ελαττωματικά προϊόντα ή οτιδήποτε άλλο.., μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την αποστολή μηνύματος... (Παρακαλούμε όπως αναγράψετε αναλυτικά το θέμα σας, ωστε να μπορέσουμε να το διερευνήσουμε εις βάθος και να το επιλύσουμε.) Με εκτίμηση
Χ. & Γ. Αμεράνη
Η αποστολή του μηνύματος μπορει να γίνει ΕΠΩΝΥΜΑ ή ΑΝΩΝΥΜΑ (οποτε δεν ειναι υποχρεωτικό να συμπληρώσετε όλα τα παρακατω πεδία) Η παραλαβή των μηνυμάτων γίνεται αποκλειστικά απο την διεύθυνση της εταιρείας. “Οι συνεργάτες σου δεν περιμένουν να είσαι πάντοτε τέλειος. Όμως περιμένουν να επανορθώνεις τα σφάλματά σου γρήγορα όταν αυτά συμβαίνουν.”
Donald Porter, British Airways.
|